ABBIGLIAMENTU DI L'ABBIGLIAMENTU TEXWORLD IN SUA - Lugliu 2020

TEXWORLD APPAREL HOME SOURCING IN THE USA

Apparel Sourcing New York City (antica cunnisciuta cum'è Apparel Sourcing USA), l'eventu internaziunale di sourcing di l'estate hè statu piazzatu durante u 21 à u 23 di lugliu di u 2020 quist'annu. L'avvenimentu in linea serve cum'è una piattaforma alternativa per i pruduttori mundiali per cunnesse continuamente è mette in rete cun cumpratori americani è mantene a so presenza in u mercatu americanu. Apparel Sourcing USA offre marche di abiti, rivenditori, grossisti è imprese di cuncepimentu indipendenti un mercatu di sourcing dedicatu per truvà i migliori produttori internaziunali di vestiti. Centratu nantu à l'abbigliamento finitu, a fabbricazione di cuntratti è u sviluppu di etichette private, u spettaculu furnisce accessu direttu à i fornitori specializati in prêt-à-porter per omi, donne, zitelli è accessori.

Hè a prima volta chì ci aduniscimu à a mostra in ligna invece di a mostra tradiziunale per via di u virus Corona. Avemu cambiatu u nostru tempu di travagliu in dopu meziornu è sera postu chì a maiò parte di i cumpratori sò di fora di l'Asia, cum'è i paesi europei, d'America di u Nordu. Durante questi 3 ghjorni carichemu i nostri prudutti, custruimu u nostru showroom, circhemu in ligna per i cumpratori è facemu appuntamenti, apparsu à tempu è riunione video cù i cumpratori. Tutti questi sò una nova esperienza per noi.

E riunioni cù i compratori ci anu datu alcune idee novi nantu à a seguente tendenza di sviluppu.Inoltri avemu incontratu alcuni clientele potenziali.

Aspettendu avanti i seguenti ghjorni impegnati!


Tempu di posta: Jul-24-2020